2013年5月19日 星期日

Learning English

Learning English
Miss lee announced that we were separated with children into groups to PK.
We will play a game that one side of the teams uses any way to express a word or a phrase and the other sides guess to figure out the correct answer as fast as they can.
I am nervous. Facing the difficult situation that I am afraid of competition,
normally I stay in reading alone, not to challenge any contest. Thinking with great speed and answer immediately is terrible to me.
May I give up for a reason that my heart is too weaken to beat very fast ?
But it's not my style .
學習英語
李老師宣布我們和小朋友一起分組進行對抗賽。
我們將玩一個逰戲,一組使用任何方式表達一個字或一個片語,其他組猜想理解出正確答案,速度越快越好。
我很緊張。面對困難的情境是我害怕競爭,我一向獨自唸書,不挑戰任何競賽。快速思考搶答對我來說是很可怕的事。
我可以以我的心臟無法負荷快速打擊而放棄參與嗎?可是那不是我的風格。

沒有留言:

張貼留言